Fotoclub Het Derde Oog
Wieringerwerf

Clubavonden

Een clubseizoen loopt ongeveer van begin september tot eind mei. Gedurende deze periode komen we om de drie weken samen in onze clubruimte ’t Atelier in De Cultuurschuur in Wieringerwerf. De doe-avonden organiseren we op de tussenliggende maandagavonden. Clubavonden zijn op maandagavond van 20:00 tot ongeveer 22:00 (inloop van af 19:45). Voor het bespreken van de foto’s gebruiken we meestal een groot TV scherm. De fotobestanden worden door de leden uiterlijk de vrijdag voor de clubavond via een upload link naar de club gestuurd. Zaterdagmorgen krijgt iedereen via een download link alle foto’s retour. Hierdoor kan iedereen de foto’s alvast bekijken en er een mening over vormen. Na de fotobespreking kiezen de leden een top vijf uit het ingeleverde werk. Zo worden de mooiste foto’s beloond met een eervolle vermelding.