Fotoclub Het Derde Oog
Wieringerwerf

Thema groepen

Wat is er leuker dan samen met een of meer clubleden een fotografiethema op te pakken, je erin te verdiepen en er samen op uit te gaan om te fotograferen? Een aantal clubleden doen dit al. Met een groepje op fotosafari naar het Dijkgatbos. Noorderlicht fotograferen, enz... Deze interactie tussen clubleden is belangrijk en mooi. En door je te verdiepen in een thema haal je er veel meer uit. Onder de naam 'thema groep' willen we dit een plaats geven in het clubprogramma. Het idee is dat clubleden zelf themagroepen oprichten en ermee aan de slag gaan. Op 10 februari en 3 maart kunnen deze themagroepen hun werk dat zij tot dan toe gemaakt hebben laten zien aan de clubleden. De clubleden mogen natuurlijk zelf bepalen welk thema zij oppakken, maar er kan ook gekozen worden uit deze lijst:

• Abstract
  • Architectuur
  • Avond
  • Conceptueel
  • Documentair
  • Landschap
  • Light painting
  • Macro
  • Minimalisme
  • Natuur
  • Straat*
  • Urban

* De Afdeling Noord-Holland Noord is samen met de Afdelingen Amsterdam en Kennemerland bezig om een workshop straatfotografie onder leiding van Willem Wernsen in Zaandam te organiseren. Deze workshop is misschien een mooi startpunt voor een themagroep straatfotografie.